flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНФОРМАЦІЯ про виконання Законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про звернення громадян"

06 листопада 2015, 11:29

За жовтень 2015 року до Апеляційного суду Київської області  надійшло 16 письмових звернень та 1 письмовий запит на інформацію, з них 1 – колективне звернення, яке стосувалось виконання Рішення Конституційного Суду України № 15-рп/2011 від 10 жовтня 2011 року, Закону України "Про захист прав споживачів", постанови НБУ № 168 від 10 травня 2007 року під час розгляду справ з питань надання споживчого кредиту, в тому числі оцінки судом відсутності гривневого еквіваленту та правильності видачі споживчого кредиту відповідно до висновків економічної експертизи. Зазначене колективне звернення доведене до відому та обговорено суддями судової палати з розгляду цивільних справ Апеляційного суду Київської області в контексті постанови пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 5 від 30 березня 2012 року "Про практику застосування судами законодавства при вирішенні спорів, що виникають із кредитних правовідносин".

Усі 16 звернень та 1 запит - від  громадян України.

Дані звернення і запит розглянуто, надано відповідь у встановлені терміни, одне із них – направлено для розгляду за належністю  до Апеляційного суду м. Києва.

Так, запитувач на отримання публічної інформації звернувся з проханням надати інформацію про рух справи.

Громадяни  звертались із такими питаннями:

надати інформацію про рух та призначення до розгляду конкретних справ;

надати копії судових рішень, прийнятих апеляційним судом Київської області.

Крім того, громадяни також звертались  у зв’язку з  порушенням їх прав, порушення  норм матеріального права та істотного порушення норм процесуального права при розгляді справ.

У зазначений період відділом діловодства та обліку звернень громадян (канцелярія)  Апеляційного суду Київської області надано відповіді на 622 усні запити, з них 6 – під час особистого прийому громадян, 616 – по телефону.

Ці запити стосувалися: порядку розгляду справ у Апеляційному суді Київської області, оскарження судових рішень судів першої інстанції до Апеляційного суду Київської області, графіку і порядку прийому громадян, у тому числі керівництвом Апеляційного суду Київської області, руху і результатів розгляду конкретних справ у Апеляційному суді Київської області  тощо.

Також громадяни іноді звертались із проханням надати юридичну консультацію стосовно невиплаченої суми заробітної плати. Керівництвом суду було надано роз’яснення ст. 59 Конституції України та  порядок звернення до громадських приймалень, які діють при управліннях юстиції для отримання безкоштовної  правової допомоги.