Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Звіт
(на виконання вимог п.10 ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»)
ПРО ВИКОНАННЯ АПЕЛЯЦІЙНИМ СУДОМ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ»
ЗА ТРАВЕНЬ 2017 РОКУ.
З 01 травня по 31 травня 2017 року на адресу Апеляційного суду Київської області надійшло 8 запитів на публічну інформацію, зокрема з них :
За каналом зв’язку надходження:
6-електронною поштою; 2-поштовим зв’язком; з них:2-через органи державної влади.
За суб’єктами і кореспондентами :
7-від фізичних осіб; 1- від юридичної особи.
Протягом травня 2017 року до Апеляційного суду Київської області надійшло 8 запитів в довільній письмовій формі для подальшої реалізації права на доступ до публічної інформації за інформаційним запитом, як до належного розпорядника інформації, в яких запитувачі інформації посилались на право доступу до інформації, гарантоване Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Серед суб’єктів, що подали запити на публічну інформацію 7 від фізичних осіб, 1- від юридичних осіб.
Усі письмові запити на публічну інформацію, що надійшли до Апеляційного суду Київської області опрацьовані та розглянуті у встановлений законодавством строк.
У межах компетенції керівництвом Апеляційного суду Київської області надано письмову інформацію 6 запитувачам та вімовлено 2.
Всі розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції :
1)- Відділу забезпечення діяльності судової палати у цивільних справах-1 запит;
2)- Відділу планування, фінансування та звітності-1 запит;
3)- Відділу діловодства та обліку звернень громадян (канцелярія)-1 запит;
4)- Відділу управління персоналом-2 запити.;
5)- Керівництва апарату суду -1 запит;
6) Судді судової палати у цивільних справах-2 запити.
Запитувані документи та інформація:
інформація:
-про отримання доступу до судового рішення, ухвали про відкриття апеляційного провадження, повістки про виклик на судове засідання та направлення перелічених документів електронною поштою;
-щодо складання присяги суддями із зазначенням дати та місця прийняття суддівської присяги;
-про розмір отриманої суддівської винагороди суддями у березні та квітні 2017р;
-перелік усіх діючих суддів з помічниками суддів, які за ними закріпленні, що перебувають на даний момент у штаті суду;
-надати інформацію стосовно службових квартир наданих суддям за період з 2013р. по 2017р. включно, а саме дані щодо судді, який отримав житло, площа та місцерозташування наданого житла.
документи:
-декларації суддів (копії, витяги) суду за 2016 рік;
На 2 із запитів на які було відмовлено, надано письмові роз’яснення у відповідності до Закону України «Про запобігання корупції» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».