Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відділ організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступників
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ:
- документальне забезпечення діяльності голови суду та його заступників відповідно до законів та підзаконних нормативно-правових актів;
- здійснення аналітичної та організаційної роботи в забезпеченні діяльності голови суду та його заступників;
- аналіз стану діяльності суду, розроблення проектів рішень щодо організації діяльності суду, вибір засобів обґрунтування цих рішень, оцінка наслідків їх запровадження, розроблення завдань, програм, методів і методик підготовки та реалізації управлінських рішень, адміністративних повноважень голови суду та його заступників;
- підготовка та організація проведення засідань загальних зборів суддів, оперативних нарад, конференцій, семінарів, робочих зустрічей голови суду та його заступників з офіційними особами держави, представниками судової системи, науковцями, учасниками міжнародно-правових проектів, організацій, їх протоколювання та документальне оформлення;
- забезпечення правильності та своєчасності реєстрації письмових звернень, скарг громадян, що надходять з Ради суддів України, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, контроль за своєчасністю їх розгляду;
- моніторинг і контроль за виконанням структурними підрозділами суду рішень зборів суддів, розпоряджень та наказів голови суду, керівника апарату суду;
- здійснення моніторингу засобів масової інформації з метою виявлення інформації про діяльність суду, аналіз контексту, у якому вони згадуються та оперативного інформування голови суду та його заступників про його результати;
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступників
Алімова Олена Миколаївна
- здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов'язки між працівниками відділу, очолює та контролює їх роботу;
- бере участь у забезпеченні гласності діяльності суду шляхом інформування в установленому порядку громадян з питань, що належать до компетенції відділу.
- організовує ведення, обліку і зберігання документів, необхідних для організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступників;
- здійснює контроль за веденням діловодства з діяльності голови суду та його заступників, зберіганням документів та номенклатурних справ, відповідних журналів оформленням та здачі їх в установленому порядку до архіву суду;
- забезпечує підготовку інформаційних матеріалів, проектів виступів, доповідей з питань роботи суду для розгляду на засіданнях Ради суддів, зборах суддів, колегіях, нарадах тощо;
- за дорученням голови суду готує запити та звернення до інших органів державної влади та місцевого самоврядування;
- взаємодіє з відповідними відділами суду для забезпечення діяльності голови суду та його заступників;
- контролює інформаційне наповнення відомчих засобів масової інформації суду (офіційний веб-сайт).
Порядок призначення на посаду:
начальник відділу призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату Апеляційного суду Київської області (ЗУ «Про судоустрій і статус суддів», ЗУ «Про державну службу»).
Вимоги до посади:
На посаду начальника відділу призначається особа, яка має вищу освіту за спеціальністю “Правознавство” або “Правоохоронна діяльність” з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи на державній службі в органах судової влади не менше 3 років, або стаж роботи на державній службі чи на керівних посадах не менше 5 років, або загальний стаж роботи за фахом не менше 7 років.
Телефон ( 044) 278 29 23
Адреса для електронного листування alimova@koa.court.gov.ua
Помічник голови суду відділу організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступників
- готує проекти відповідей на звернення, які надходять на адресу голови суду;
- проводить експрес-аналіз з різних правових проблем, а також проблем організаційного забезпечення судової діяльності;
- здійснює організаційні заходи щодо підготовки судових засідань та розгляду судових справ, що знаходяться в провадженні голови суду;
- забезпечує підготовку проектів повідомлень, запитів, листів тощо, пов'язаних із розглядом конкретних справ. Організовує підбір законодавства та матеріалів судової практики, необхідних для розгляду конкретних судових справ.
- проводить роботу з підготовки зборів, веде протоколи цих зборів.
- забезпечує приймання та відправлення електронної пошти.
- виконує інші розпорядження голови суду у виконанні ним адміністративних повноважень.
Порядок призначення на посаду:
Помічник голови суду призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату Апеляційного суду Київської області (ЗУ «Про судоустрій і статус суддів», ЗУ «Про державну службу»).
Вимоги до посади:
На посаду помічника голови суду призначається особа, яка є громадянином України, має повну вищу юридичну освіту за спеціальністю "Правознавство" або "Правоохоронна діяльність" з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, вільно володіє державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі в органах судової влади не менше 2 років або загальний стаж роботи за фахом не менше 3 років.
Помічник заступника голови суду відділу організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступників
- готує проекти відповідей на звернення, які надходять на адресу заступника голови суду.
- проводить експрес-аналіз з різних правових проблем, а також проблем організаційного забезпечення судової діяльності;
- аналізує практику застосування законодавчих і нормативних актів з питань стану діяльності суду, розробляє проекти рішень щодо організації діяльності суду, оцінює наслідки їх запровадження, розробляє завдання, програми, методи і методики підготовки та реалізації управлінських рішень, адміністративних повноважень заступника голови суду;
- забезпечує підготовку проектів повідомлень, запитів, листів тощо, пов'язаних із розглядом конкретних справ. Організовує підбір законодавства та матеріалів судової практики, необхідних для розгляду конкретних судових справ;
- здійснює передачу заступнику голови суду інформації, отримання та передачу телефаксних повідомлень, телефонограм тощо;
- готує інформаційні матеріали, проекти виступів, доповідей з питань роботи суду для розгляду на зборах, нарадах тощо;
- здійснює вивчення та узагальнення практики розгляду заступником голови суду, суддями відповідної судової палати судових справ і застосування законодавства;
- здійснює підготовку та оформлення статистичних даних, узагальнень, інформації про кількість та стан розгляду заступником голови суду справ;
- бере участь у забезпеченні гласності діяльності суду шляхом інформування в установленому порядку громадян з питань, що належать до компетенції відділу;
- організовує ведення, обліку і зберігання документів, необхідних для організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступників.
Порядок призначення на посаду:
Помічник заступника голови суду призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату Апеляційного суду Київської області (ЗУ «Про судоустрій і статус суддів», ЗУ «Про державну службу»).
Вимоги до посади:
На посаду помічника заступника голови суду призначається особа, яка є громадянином України, має повну вищу юридичну освіту за спеціальністю "Правознавство" або "Правоохоронна діяльність" з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, вільно володіє державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі в органах судової влади не менше 2 років або загальний стаж роботи за фахом не менше 3 років.
Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступників
Зубленко Юрій Олегович
- аналізує державну політику на обласному рівні та готує пропозиції стосовно її формування в частині покращення організації роботи місцевих загальних судів Київської області, у тому числі концепцій та стратегій впровадження ефективних інструментів задля попередження допущення недоліків в роботі судів;
- спільно з начальником відділу забезпечує реалізацію виконання рішень органів суддівського самоврядування, аналізуючи поставлені в них цілі та пропонує ефективні методи для їх виконання;
- спільно з начальником відділу вносить пропозиції голові суду та керівнику апарату для покращення надання доступних та якісних адміністративних послуг;
- аналізує причини надходжень скарг з приводу організації роботи як Апеляційного суду Київської області, так і місцевих загальних судів Київської області, про що доповідає начальнику відділу;
- приймає участь у вивченні організації роботи місцевих загальних судів за розпорядженням голови суду чи керівника апарату, спільно з начальником відділу, про що подає доповідну записку;
- за розпорядженням начальника відділу вивчає депутатські запити, які надійшли на адресу суду та готує проекти відповідей на них у строки, встановлені чинним законодавством;
- за розпорядженням начальника відділу готує проекти рішень зборів суддів, а також проекти документів, які будуть предметом обговорення зборів суддів;
- вивчає інформаційні листи Вищого спеціалізованого суду України, аналізує їх зміст та вносить пропозиції голові суду по їх виконанню та впровадженню в роботу в частині, що стосується організації роботи суду;
- організовує проведення конференцій, семінарів, робочих зустрічей голови суду та його заступників з офіційними особами інших держав, представниками судової системи, науковцями, учасниками міжнародно-правових проектів.
Головний спеціаліст зі зв’язків з засобами масової інформації ( прес-секретар) відділу організаційного забезпечення діяльності голови суду та його заступників
Шекера Катерина Олександрівна
- аналізує цільові аудиторії суду, громадську думку з метою постановки комунікаційних задач, розробки програм та оцінки ефективності діяльності суду у сфері зв’язків із громадськістю;
- забезпечує розвиток інформаційних зв’язків між судом та відвідувачами суду, місцевим населенням органами державної влади, підприємствами, об’єднаннями громадян, науковими та експертними установами, засобами масової інформації тощо;
- розбудовує взаємовідносини з різними цільовими групами через робочі контакти, організацію та участь у програмах і заходах;
- сприяє формуванню об’єктивного уявлення про діяльність суду у громадськості, державних структур, а також інших цільових груп.
- виконує функції контактної особи суду у відносинах зі ЗМІ, розуміє важливість висвітлення у пресі діяльності суду;
- формує і веде актуальну базу даних ЗМІ та журналістів, розбудовує ефективні взаємовідносини з ЗМІ шляхом надання інформації та матеріалів про діяльність суду;
- координує підготовку звітів, прес-релізів, буклетів, брошур, матеріалів для прес-конференцій, брифінгів, аудіовізуальних презентацій з використанням комп’ютерних технологій, періодичних вісників та інших публікацій для внутрішнього та зовнішнього розповсюдження;
- бере участь у розробці технічного завдання на розробку Web-сайту суду, відповідає за наповнення Web-сайту і аналіз ефективності його роботи;
- координує проведення інтерв’ю з суддями та працівниками апарату суду;
- готує та надає голові суду добірки інформаційних матеріалів про судову діяльність, експрес-аналізів матеріалів ЗМІ;
- відповідає за підготовку прес-релізів з метою спростування/уточнення поширеної ЗМІ інформації з повагою до презумпції невинуватості особи і права суспільства бути своєчасно поінформованим;
- щоденно наповнює Web-сайт інформацією .
Порядок призначення на посаду:
Головний спеціаліст зі зв’язків з засобами масової інформації ( прес-секретар) призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату Апеляційного суду Київської області (ЗУ «Про судоустрій і статус суддів», ЗУ «Про державну службу»).
Вимоги до посади:
На посаду головного спеціаліста зі зв’язків з засобами масової інформації ( прес-секретаря) призначається особа, яка є громадянином України, має вищу гуманітарну або юридичну освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на державній службі або в засобах масової інформації не менше 2-х років.
тел. 271-98-54, адреса для електронного листування: pressa@koa.court.gov.ua